Μεταβρεφικό τμήμα. ..
Πρόκειται για ένα τμήμα όπου η παρατήρηση και η ευελιξία των
παιδαγωγών παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην σωστή διαμόρφωση του
προγράμματος. Πολλές φορές αισθάνομαι ότι
η ουσία δεν βρίσκεται στο πρόγραμμα που οργανώνεται από εμάς . Εμείς απλώς
δίνουμε ερεθίσματα και αφορμές για πειραματισμούς.
Αυτό που πραγματικά έχει ενδιαφέρον είναι η
συνέχεια που δίνουν τα παιδιά και ο τρόπος που εξελίσσουν το ερέθισμα που έχεις
δώσει.
Μετά την ολοκλήρωση ενός πειράματος που περιελάμβανε νερό,
αφρό ξυρίσματος και χρώματα ο Σέλευκος αρνείται να αποχωριστεί το δοχείο πειραμάτων.
Εγώ θεώρησα πως το πείραμα έχει τελειώσει αλλά για τον
Σέλευκο μόλις είχε αρχίσει. ..
Και να πως ο Σέλευκος ανακαλύπτει τις ιδιότητες των υγρών
υλικών. …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου