Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Οι ουσιαστικοί πειραματισμοί τώρα ξεκινούν...

Μεταβρεφικό τμήμα. ..
Πρόκειται για ένα τμήμα όπου η παρατήρηση και η ευελιξία των παιδαγωγών παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην σωστή διαμόρφωση του προγράμματος.  Πολλές φορές αισθάνομαι ότι η ουσία δεν βρίσκεται στο πρόγραμμα που οργανώνεται από εμάς . Εμείς απλώς δίνουμε ερεθίσματα και αφορμές για πειραματισμούς.
Αυτό που πραγματικά έχει ενδιαφέρον είναι η συνέχεια που δίνουν τα παιδιά και ο τρόπος που εξελίσσουν το ερέθισμα που έχεις δώσει.
Μετά την ολοκλήρωση ενός πειράματος που περιελάμβανε νερό, αφρό ξυρίσματος και χρώματα ο Σέλευκος αρνείται να αποχωριστεί το δοχείο πειραμάτων.
Εγώ θεώρησα πως το πείραμα έχει τελειώσει αλλά για τον Σέλευκο μόλις είχε αρχίσει. ..

Και να πως ο Σέλευκος ανακαλύπτει τις ιδιότητες των υγρών υλικών. …
Έχοντας ως μοναδικό εργαλείο ένα δοχείο,  νερό και τα χέρια του….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου